דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: מה עושים עם שאריות האוכל 

מאת    [ 18/10/2010 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2356 פעמים ]

מה מתקשר יותר מכל לגני אירועים? אוכל, כמובן. כמויות המזון המתרוצצות בגני אירועים בלתי נתפסות. תחשבו על קיבתם ותאוותם של מאות אורחים שכל אחד מהם שלשל כמה מאות שקלים לתיבת הצ'קים שבכניסה. אם שילמנו – צריך לפחות לאכול טוב. אז משתדלים להגיע מספיק מוקדם לפני החופה כדי להספיק ולאכול את כל המתאבנים המיניאטוריים המוגשים על ידי מלצרים חביבים וחרוצים, את הקרפצ'יו, את הטורטיות בבשר וירקות מוקפצים, את צלעות הכבש בדבש וכנפיים של עוף בצ'ילי עם דבש, ואת מבחר הקוקטיילים והבירות מחבית, ושאר המשקאות האלכוהוליים והמוגזים למיניהם. אין ספק, שלצד החתן והכלה, בגני אירועים מככבים בעיקר עובדי הקייטרינג – הטבחים, המלצרים והברמנים.

 

מנות הפתיחה, כשמן כך הן – נועדו לפתוח את תאבונם של הקרואים ולעורר את מיצי העיכול. ויש בשביל מה.

 

האוכל המוגש בגני אירועים בכלל, ובגני אירועים בשרון בפרט, מיוצר בכמה מטבחים מרכזיים של חברות הקייטרינג הגדולות בארץ, שאף הם נמצאים באיזור השרון. אותם צ'קים שמפקידים המוזמנים בכניסה אמורים לממן חלק ניכר מעלות הקייטרינג. חתן וכלה המזמינים את אורחיהם לגני אירועים בשרון, המיועדים בדרך כלל לקהל אנין ויוקרתי, בקושי יקבלו עודף מ-300 שקל למנה. זה נשמע נורא, זה נשמע איום, כשהזוג הצעיר חושב על אפשרויות המימון של החתונה שלו בגני אירועים כגון אלה, ומתחיל בחישובים כמה כל אורח צריך להביא כדי להחזיר את ההוצאה. האומנם אפשר לסמוך על זו חברים של החתן-כלה שיביא לחתונה לא פחות מ-600 שקל? ואיפה המחיר השמלה, צלם, די-ג'יי, וכולי?....

 

נחזור כמה חודשים אחורה, אל אירוע הטעימות הגדול שגני אירועים בשיתוף חבורת קייטרינג נוהגים לשלוח אליהם את החתן והכלה. ערב הטעימות מהווה הזדמנות ראשונה של החתן והכלה ליהנות מהאוכל שיוגש לאורחיהם. הם זוכים לטעום מעשרות המנות שהקייטרינג מציע לאורחיו – מנות ראשונות, עיקריות, תוספות, מנות אחרונות (מקפאים ועוגות) - אומנם רק דוגמית מכל מנה, אבל בסוף הערב נזקקים החתן והכלה ובני משפחתם הנלווים אליהם לטיפול נמרץ להורדת קלוריות. ואכן, מבחר מהשפע המוצג למארחים בערב הטעימות, יגיע בסופו של דבר לחיכם של האורחים באותם גני אירועים שעובדים עם הקייטרינג הזה.

 

כל קייטרינג עובד עם גני אירועים בשרון מתחייב להכין את מספר המנות שהוזמנו בתוספת 10 אחוזים, זאת למקרה שלאירוע יגיעו יותר אורחים מהצפוי. יכול להיות שכנופיות של דלפונים ואביונים שנכנסים אינקוגניטו לאולמות וגני אירועים בשרון ומשתלטים על הרזרבה? כנראה שלא. סביר יותר להניח שמדובר באורחים שלא אישר את בואם, או שהביאו עימם ילדים שלא הובאו בחשבון, או שפתאום נחתו בארץ חייזרים מהתפוצות (הרשומים בעץ היוחסין של המשפחה אך מעולם לא נראו במחוזותינו).

 

מה שבטוח: כמות האוכל שנותרות בתום כל אירוע בגני אירועים בכלל ובגני אירועים בשרון בפרט – הן עצומות. אין מספיק חתולים שיכולים להתענג על השאריות. מן הסתם אנשי הקייטרינג אוספים את מה שהם יכולים למחזר ולספק באירוע אחר. ייתכן שעובדי הקייטרינג לוקחים חלק לביתם. ייתכן שגם המארחים (בטח לא החתן-כלה, סביר להניח שהמעגל המשפחתי הקרוב שנוהג תמיד לקחת גם את הפרחים...).

 

היינו שמחים לדעת אל נכון, שחברות קייטרינג וגני אירועים למיניהם, ובפרט גני אירועים בשרון נוהגים לתרום את המזון שנותר לבתי תמחוי או לפנימיות, בבחינת מעשה צדקה וסיוע הומניטארי, אולי אפילו בבחינת מתן בסתר.

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב